The party on wheels

Du måste skämta, och jag väl ska blogga på min fina semester då ska ju inlägget försvinna också. Fan, så irriterad man kan bli. Trött som en as och det uppskattar inte mitt sällskap sanna som trots att jag använde henne som kudde i 6 timmar, är hon fortfarande alert och står i duschen och gör sig sk. Midsommar fin, stången är uppe, flaggan hissad och nu ska jag bara försöka göra mig själv levande igen. Vi ligger som sagt ute i vishan i stockholm och jag och sanna ska löka i en liten stuga till avfärd på måndag. Turkiet och 35+, sådär helt okej. Verkligen helt okej. Annars? Hur är midsommar i norra sverige då? Här svettas jag ihjäl blä... Över till ida, med väderrapport? Ciao! (Lite cred för mitt förstå mobilinlägg någonsin)

Kommentarer
Postat av: malin

bra sofie! eftersom inte ida agerar kan jag meddela att det började spöregna när vi skulle dansa runt stången, hur kul?..

2010-06-26 @ 00:44:00
Postat av: IDA

HAHA VART FAN VA DU DÅ? de regnade inte hos moi :D eller ja kanske va föööör upptagen i maten... who knows? brunflo rules!!

2010-06-26 @ 04:02:55
Postat av: malin

bondås..

2010-06-26 @ 12:26:58
Postat av: ida

hahaha härligt :D

2010-06-26 @ 20:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0