shawty, yeaaah yeeaah yeaah

ännu en toppen daAG i sthlm, idag grönan.
jag åkte absolut ingenting, känner för att ha kvar min karuselloskuld ett litet tag till.
men jag fick glass så jag är nöjd.

vädret är på topp här, och ännu roligar är ju att det kom en skur av regn i kära östersund igår?
jag och sanna är äckligt trötta efter en rätt konstig natt igår med ett par glada stockholmare.
började som en mysig midsommar och som var tänkt att bli en tidig kväll. men sömnen fick vi inte förrän halv 5.

imorgon då, jo lite sista-minuten/det-som-glömdes-shopping imorgon i täby, hoppas på att morgondagen går snabbt så att jag och sanna kan få komma iväg nån gång.
ipoden är fullkomligt orörd för alla låtar skall förknippas med härliga tukriet känslor.
tur att vi har varann dåååårååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0