let's do it again

oja, det suger att vara hemma i kalla östersund igen.. fifan.
skulle inte ha något emot två veckor till i turkiet, eller en månad eller så.
men jag hade lovat ida att lägga upp bilder,
(vilket jag inte har många av,eller speciellet varierande)  men hennes önskan
är min lag.
några bilder får väl slinka in.


jag var sverigeblek


jag åt världens godaste kebab på det här stället.....bilden visar otroligt mycket... hehe


jag ödslade tid på barndiscot, tyvärr.


jag lade märke till att sanden glittrade samtidigt som brännan jobbades
framåt.....


där syns det litelite bättre....


jag hittade en fnuttig pool där man var tvungen att vara 18år för att bada i, snällt!


turkarna försökte göra det roligt att ta mat.


det bankades strandpartajj, vilket var trevligt.. och mycket vaaarmt


som sagt, jag var redo!


och hunrig!


crazzyy


det blev en tripp till grekland



det var svart och vit som gällde, temat var såklart tillgängnat till
the dead king of pop. mys vare.

skolan kom som en chock, visade sig att jag har en hel del att ta igen..
skolan är samtidigt roligare än nånsin, nu när ida har blivit roligare (?)
mitt hår har drabbats av svåra solskador!
mina fötter har blivit hårda igen, tillskillnad från i turkiet!
+ helgen är vaaarmt välkommen!
/S

Kommentarer
Postat av: Märta

Haha faan vad härligt!!! jag vill pockså utomlands:)

2009-09-09 @ 19:11:52
URL: http://heym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0