he makes you feel like a million dollar bill say woho

haha, ibland måste man ju bara få skratta åt sig själv vilket jag gör just nul.
idag är det alltså onsdag och man märker tydligt att jag längtar till helgen.
vilket man ser tydligt på min spotify-lista. jag har ödslat en halvtimma av mitt
liv till att bara lägga in "partymusik (?)*

jag har lätt för att skratta, men när jag märkte detta då brast rösten!
nu har jag suttit och fnittrat i över tio minuter, jag är så jävla glad iidaag :')
dock består kvällen till åtskillda timmar av plugg, mer plugg och att plugga lite till.
Engelska prov imorgon men det förstör inte mitt glada humör,
helg om två dagar (enligt mina beräkningar, förstås!)

ne, nu ska jag läsa aftonbladet innan middagen plingar.
/SOF

sååå gammaaaal, skrattskratt








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0