det var inte igår..

haha fan vad alla är fööörkylda tänkte jag för någon dag sen, och nu sitter man där Själv..
typiskt?
IDAG SÄGER JAG GRATTIS TILL MOR (L)
jag och bröderna köpte massa ostar och söta marmelad burkar med marmelad i hahaa.
har hon allt så har hon, ;)
SJUkt va störigt det är att vara snorig, Sjukt alltså!!
i helgen ska jag vara med schanni, hoppas ja inte blir värre :S ILLA?!
inge kul att blogga utan soppan :(<3
& nästa helg ska jag sova 2 nätter i åre, jag som skulle va med sofie då:o
farmor fyller 70, oj oj oj här ska de firas i åre:D
SPAAAAAAAAAAAAAH
EGO PIC.. finns de ju gott om ? haha konstigt nog
cp spotify är efterbliven och har inte down med jay sean :(
JAG OCH SANNA SÄGER VÄL... GRRRRRR
hahah slutar med en matida bild, SRYYYYYYY
/ I da snor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0