DE VA JU KOMEDI (?)

OMG jag tycker bad boys 2 va läskig ;S
aja .. kanske för att ja såg den själv ( i hope )
EN Kvälls macka på de, den är till... märta ja märta..
Ikväll var jag märta sanna och elin ute!
så kom ja på en lek, hihi JA JAG KOM PÅ faktiskt..
eller de började med att ja smsade till märta och sa tex, rövtott så medan hon pratade med de andra
skulle hon sätta in den i meningen.
ja sen så började alla smsa med varandra, hm va kul de blev inte..
man satt bara och väntade på ordet ur allas käftar.
SÅ klart gjorde jag bort mig, var så inne i leken.
fick sms av elin - Skrik vilka fula hundar du haaaar.
så gjorde ja de, eller jag skrek JAG HATAR FULA HUNDAR
så stod de en med två hundar ngra meter bort..
usch hatar lekar, sen ska elin skylla på mig va?!
att jag var taskig,., hahah inte rätt
Vilket liv man har, nja  inget liv rättare sagt.
men den kanske kmr.
öh va skriver ja om.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0