när du blir tillsagd att skriva

så gör jag det ;S
pluggat lite :)
Svenska prov imorgon
So prov för min del på Onsdag.
& innan provet på onsdag ska vi orientera på okänd mark!
HERREGUD hur ska ida och sofie klara detta???
blir en ehm.. Utmaning av dess like!
lite godis har man, hoppas det är ett slut på ätandet.
Alltså jag väntar på smala tider, de kmr väl.
när ja är smäll fet och måste operara mig, MOhaha................. sad face
idag undrade elin om jag var schitzo? jag som trodde det var uppenbart.
men nähee!
SVENSKA HOLLYWOOD FRUAR ALLDELES SNART, till och med min farmor sitter bänkad <3
farmor och jag, goa grejjer, fick bullar och go skorpor idag thihi.
men gud vilket mat blogg dåå
SÅ . nu har jag skrivit av mig eller rättare sagt SCHitzat av mig.
you wan't a slice of me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0