glöm alla bekymmer, imorgon kommer ju nya!

är så sjukt olyckligt avundsjuk just nu!

* sanna och elin åker till Turkiet imorgon, bara sådär (?)
* mina föräldrar planerar en london resa med några kompisar, UTAN MIG ?????
* jag hatar att jag älskar "twilight" så mycket jag läser böckerna istället för att ta tag med mitt liv...
* att jag inte orkar träna/aktivera mig som andra vanliga människor gör!

jag känner att denna lista skulle bli jävligt låång så vi avslutar den här...




gee miiig ett annat varmt land, snälla

Kommentarer
Postat av: eliiiin

Hahahahahaha sofie du är allt avundsjuk på att jag pumpar muskler med snygga killar på ett gym (Y)

2009-10-11 @ 11:47:21
URL: http://eheelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0