if you play, i hope you play for keeps.

med den fetaste biologi boken i famnen läste jag idas kära inlägg och
kom att tänka på att jag och ida går vårt sista år tillsammans.
sista året, efter mer än tio år tillsammans (3 år som kompisar, hehe)
ah typiskt ida nu på msn också -
sofie - skärp dej kära barn.
Ida   - KÄRE barn. mohaha.
Sofie - HAHA, sluta nu.. skriver på bloggi.
... om något sorgligt :(
Ida   - HAHAHAHA har ditt hårlöss dött nu eller!
.. allvarligt vad är det frågan om.


JA OCH NU KNA JAG INTE SLUTA SKRATTA ÅT DET SOM FÖRST VAR VÄÄÄLDIGT SORGLIGT..
det jag vill säga är att jag gruvar mig till gymnasiet... kommer få lära känna nya no-lifers men ingen
kommer kunna störa mig lika mycket som ida olsson.
tack och hej!




så länge vi åker utomlands tillsammans, då kanske jag klarar mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0