jag bryter mitt egna avtal.. nails

naglar hit naglar dit, varför är ja så beroende av dom?
ja på sistonde tiden har de bara blivit så att ha inte hunnit tagit hand om mina naglar.
Och POFF idag på gympan ( boxning ) bröt jag halva nageln.
Svin ont, faktiskt. om någon ens förstår mig.
Så nu har jag kapat av varenda nagel, hemskt :(
Och ska köra inge nagelack på en vecka, klarar jag det?
Har liksom alltid haft nagelack på i minst 3-4 år! Så naglarna gula/ miss färgade.
Nu ska jag behandla mina naglar tills de blir friska.
okej kanske behövs några månader ööööhm
förr målade pappa min naglar nä ja va 8-10 :( de va fina tider hehe
lösnaglar NEXT!

Kommentarer
Postat av: ELINWIIK

lösnaglar förstör ju mer, pucko :)

2009-11-25 @ 18:32:09
URL: http://elinwiik.blogg.se/
Postat av: IDA

haha ja? men mina naglar i korta nu ja kan inte bara pooff växa ut dom,så om ja måste så lös naglar !

2009-11-25 @ 20:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0