hur orkar jag, bra rubrik.

bäh tävlingen i helgen gick bajs, gjorde fel och körde min dans i ett hörn hehe bra där.
Sen så har förkylningen sen i torsdags steg vis blivit sämre så idag stannade jag hemma, hoppas den snart försvinner så jag kan få din riktiga svininfluensan istället, ha ha.
Har fått städjobb också haha, herregud.
Ska börja med varje lördag sen typ varannan lördag.
Först och främst ska de lära upp mig, haha jag ska vara på COOP oh my
värsta av allt gå upp 6.00 på morgonen
sen tjänar jag 100 kr i timmen och jobbar då 6-9/10
ja då kan ni räkna själva hur mkt det blir :)
Eftersom jag också är lat som alla andra så ska jag köra senare varannan lördag.
* och man ska köra sån där stor maskin över golven,
KANSKE ÄR DET SÅ ATT JAG GÖR BORT MIG SÅ TOTALT ATT JAG INTE FÅR HA KVAR JOBBET, OH MY!
krav finns det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0