my day in words

Igår skulle jag plugga matte.. gjorde jag det? nej.
Idag efter skolan skulle jag plugga matte.. gjorde jag det? NEJ
Jag somnade i soffan och sofie ringde och väckte mig ;)
både gott och ont, att vakna så.

Nu ska jag väl åka på dans träning, (sm i helgen).
Så det gäller att trippa ner på godsakerna och köra hårt istället.
Det ska svettas och det ska göra riktigt ont efter dans passet.
& Stretchningen ska sträcka haha.

oj oj, mina ord? 
naj ska äta.. ses sen
Bild från söndags, dans uppvisnings frillan ! haha

ps. i love disco dance <3 

Kommentarer
Postat av: moahahhadetvarsannakristinasomskrevdettamoahahha

ps! du är driiiit fin. <3<3<3<3



-lots of love, your secret friend.

2009-05-13 @ 23:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0