synd att det finns så lite av det goda i världen.

jag tänkte börja med att säga - lycko till alla er som sover och kommer att komma
någorlunda utvilade till skolan imorgon, jag sofie nilsson.. kommer däremot
inte sova förrän om ungefär 3 timmar från och med nu.
jag har ju som tidigare nämnt en fantasynovell som ska vara inlämnad imorgon
prick klockan 9.
TACK OCH HEJ!


update sådär;
jag vet, jag borde inte ens ödsla min tid på en jävla blogg.
men efter en timma har jag kommit en halv sida framåt.
BÄTTRE ÄN BAKÅT, eller vad säger ni?!
juste, glömde att ni sover så gott nu om natten och har
kanske ett prov, eller ett läxförhör att oroa er för.
 ni kan ju .....DRA ÅT H-E-L-V-E-T-E !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0