seriöst snack

Igår var det en hemskt kväll, för min del..
Pappa ville att vi skulle sätta oss ner och prata ( redan då förstod jag att de var allvarligt)

P - var tror du att det handlar om?
jag - jag vet inte riktigt.. pengar?
P - ge mig ditt kredit kort
så gjorde jag det, kan åkte ner och kollade exakt summan.
Han frågade mig många saker som tillexempel vad jag har gjort av med en stor summa av pengar sen jul ( inräknade jul pengar och födelsedags pengar).
Jag kunde faktiskt  inte svara på frågan, utan peka på garderoben och skylla på annat.
Mycket mer snackade vi om..
Jag ska iaf betala en sy tanten imorgon som syr min dans dräkt runt 1000 kr lappen.
sen är jag väl väldigt pank i guess. 
Jag har förstått att jag gjort av mycket pengar, sen jul och jag vet inte men dom har bara försvunnit?
jag har inte hittat något överflöd någon stanns tkr jag så de känns konstigt.

Nu har jag stränga regler, för att få ordning på pengarna. 
okej vilka pengar? de ynka hundra lapparna jag har kvar?
Nej utan jag ska typ sluta köpa saker :S
och om jag köper något ska jag skriva ner i ett block jag fick av pappa!
exakt tid och datum och summa typ? 

GÖR INTE SOM MIG, och göm förguds skull inte kläder som ni köpt m.m
it sucks. 

hejdå kärleks liv.. hejdå.. hejdå.. 

/ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0