onödigt snack.

Ärligt jag mår piss.
Sen jag kom hem på natten tills måndag, är jag riktigt utsliten.
Och jag har blivit förkyld.
Nu vill jag spy.
för mitt huvud värker verkligen.
och jag orkar inte ens tänka.
bara dåligt då.
KUL
plus att jag har prov imorgon, bara det gör saken värre.
Men mår jag så här dåligt tar jag inte foten till skolan.
sug liv.

Jag har inte ens lagt in alla dans bilder sen avslutningen eller denna tävling, bra jag är på att vara uppdaterad och bloggA? moaha..... dt kmr dt kmr ;)



en  gamal bild,
jag tror jag blir fulare och fulare samt fetare och fetare med åren, haha!

/ positiva underbara jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag har kommit hem och det är posetivt !!!:D du är suuuuper fin !

2009-05-19 @ 22:34:37
Postat av: Anonym

du är underbart fin. säg inte att du är ful och fet. man mår dåligt av det, du är perfekt som du är, kom ihåg det, och ingen ska säga att du är ful för det är ditt liv. :)



jätte bra blogg också :D

2009-05-20 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0