Semifinal Melodifestivalen..

Det var väl inte bara jag som såg på Semifinalen?
halv sova i soffan mellan alla bidrag,.
Jag var faktiskt tvungen att se om Sweden" skulle ta sig till finalen.
Under en stund tänkte jag va fan jag skulle göra om de inte tog sig dit?
Kanske skulle jag bryta traditionerna, och sluta helt att titta på eurovision.

MEN INGA SÅNA TANKAR NU, WEELL DONE SWEDEN!
gick vidare kankse utan några problem? jag vet inte, hur tänker folk runt om i europa? 
La voix - hata eller älska..
elr bara älska för att de är sverige!


Jag själv tycker hennes röst är otrolig, hon kan leka med den hur mycket hon vill.
Undra hur hon låter när hon skriker på sina barn.. LAAAAAAHAAAAAA! ops. 

Vi får se hur det går för sverige i Finalen? ÄR OPRAH NÅGOT FÖR OMVÄRLDEN?
eller är de bara för dom som lever på en annan planet.. djupt snack i från mig.
Du kanske tycket det är lite skitso snack? ja men tycker du de så har du nog helt rätt.
Eller ska jag skylla på min trötthet och halva hjärna till redskap, så tkr jag de alternativet låter bättre.

en annan låt som jag iaf kunde tycka vara lite bra, va ICELAND!
Fin flicka, fin låt what else can I say? 

all från mig, gnugg i ögonen / godnatt

ida. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0