just read.

Medan sofie pluggar gör jag.. inget :O?

haha va dålig jag är! 
Borde plugga som sofie, men jag kan verkligen inte !
Surt, är hellre ute i solen och hare gött.


Det är mycket i skolan nu de två RIktiga veckorna kvar.
Fan egentligen ska man ge gärnet nu in till de sista, men jag har typ redan tagit sommar lov?
Det är så det känns.
Och som med allt annat gör jag allt i sista sekunden.
tur att jag alltid klarar mig, men denna gång kanske det inte blir så.

 

Blir inte lite sugen ?!!!!!  ^^ sen helgen i husvagnen.
Har man inte pommes så kör man med Chips ;D 

haha jag är stolt att man fick med en bra bild från filmen; sagan om ringen!
Kan man inte annat än älska " MÄster dvärgen" här ovan.
Och när han och alven räknar hur många de dödar.
Foodfriends loves sagan om ringen, mest tvåan ! 
/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0