ida writes about TODAY!

Vi hade sista lektionen på badet!
Jag trodde seriöst att jag hade glömt hur man simmade?
men det visade sig vara fel, jag var ju nästan som fisken i vattnet.
eller rättare sagt stenen i vattnet.. fast dom sjunker? haha skitsoo
men det värsta är när cp bikini toppen åker ner! händer de bara mig? nä va!
tur att man e under vattnet, om de nu hjälper. killarnas stora öögon

Nu ska jag plugga usch min helg ser alldeles för mörk ut.
tur att de är grill middag imorgon. 
något att skylla bort pluggningen på.

Juste Östersund FOLKET, DET VERKAR VARA 2.90 PÅ WILLYS ( godis snack )
i´ll be there! 


Kommentarer
Postat av: matilda

det var ju bara myyt , det va rju inte 2.90 ? :O din helg blir as bra , tänk på det jag sa ! <33333333

2009-05-30 @ 10:34:38
Postat av: svar ida

hahah jag vet, jag va där och blev besviken :( men kom iaf hem med något haha! <33333

2009-05-30 @ 13:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0