wow ett inlägg!

Japp jag skriver ett inlägg!
Snart ska jag tuppa av i sängen, (uttryck? 
Jag har pluggat bara lite på engelskan tills imorgon, hoppas jag klarar  provet iaf...
Eller om jag har tur kanske Vg! 
Sofie här på bloggen ska få MVG i engelska, japp hon är väääry duktig! 

Imorgon ska jag nog använda mina nya converse i rätt strl!
converse skor är asa stora i storleken jag har strl typ 40 egentligen men
på conversen har jag 38 SICK! 
Så när pappa var i Usa köpte han 39 ( vilket jag också kan ha på skor )
men dom var förstora så matilda köpte dom av mig :)
puss på na!

här har vi ennu en ego pic. 
Jag är sjukt irriterad på min spotify den blev hakkad!!!!!!!
så nu kan jag inte lyssna på lovely musik..
hoppas min broder fixar tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0