ubbski

Efter staden åkte jag och mammsen till djur affären med våran käraste kanin Ubbe!
han skulle klippa klorna.
Vi kommer nog aldrig mer göra det själva hemma, för att både jag och mamma vill inte göra ubbe illa.
haha alltså klippa klorna så det börjar blöda ( vilket är lätt hänt), men det har ju aaaaldrig hänt..
jag är en dålig mamma. 

Efter middagen åkte jag och mamma vidare, först till willys sedan till Lindex.
Där jag köpte strumbyxor och en söt randig tröja, en typiskt polarn & pyret tröja. 

nu kanske jag ska dra till sanna där sofie och elin befinner sig.
Men jag vet inte, vill bli frisk från min förkyldning som har varat i 3 veckor.


här är födelsedags posen, från förra året.
9 mars. 
snart är det precis ett år sen, har jag förändrats något?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0