sunny day !!!

idag har jag, sofie, sanna , elin, erika , petra och johanna varit vid lillsjön.
Vi skulle grilla, men blev inget grillat för att vi fick inte till någon eld..
Kanske var det för att vi endast hade två ved träd?
dåligt av oss. Men vi stekte FETTT mycket alltså, vi hade frisyren den var slickad vi hade brillorna dem var shyssta.
vi åt rå korv med bröd, smakade inte så gott. Tur då att jag hade ett helt paket ballerina kex för mig själv hehe ;)

Nu sitter jag hos sanna, sofie gick precis hem.
VI har sett despret houswives mycket bra :)
Fast det klår INTE gossip girl and One three hill !

GODNATT, sanna ska sova hos mig !
så vi ska börja gå hemåt !

kram kram / ida


Kommentarer
Postat av: matilda

DESPERATE SLÅR ALLLT !!!!!

2009-03-03 @ 23:24:58
Postat av: svar ida

hahah matilda din despret nörd

2009-03-04 @ 12:41:02
Postat av: sannawed.

HAHAHAHAHAH fy faan



''vi hade frisyren den var slickad vi hade brillorna dem var shyssta.

''

2009-03-04 @ 12:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0