snacket om O.C & Gossip girl


Jag har alltid tyckt att The O.C. och GossipGirl människorna är lika!!
Kanske för att båda serierna är skapade av samma person Josh Schwartz. Tyvärr har ingen hållt med mig. Vad tycker ni?  Marissa / Serena  : Blondinerna som alltid hamnar i trubbel
Summer  / Blair : Blondinens brunett bästis. Rik och mycket populär.
Kaitlin / Jenny : Lillasystrarna med mycket attityd.
Seth / Dan : Seriens mörkhåriga "töntar"

Detta skrev en på sin blogg!
Jag tycker hon har HELT RÄTT!

kanske inte så konstigt att jag älskar O.C och Gossip Girl - sjukt mycket.
O.C är ett snäpp bättre, men gossip girl ao love it. 

KOLLA LIKHETEN



BUH.. jag blir också tårögd. 
saknar serien SJUUUUUUUUKT.
Jag levde mig in i den, älskade personerna och allt omkring.


Men men nu håller vi oss till

skit snacket - gossip girl  ;) 

/ ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0