SKAM SKAM SKAM!

Min ilska över skamen igår på melodifestivalen går verkligen inte över ! 
Det enda jag vill är att Skicka en bra låt till Eurovision song contest, men det verkar ju vara omöjligt!? 

VARFÖR VARFÖR,  kommer denna enda till globen.
med låten " snälla snälla"  Hur f*n röstar svenska folket? och tänker dom ens? 
Om hon skulle komma till eurovision skulle hela sverige skämmas sjuukt mycket ( iaf jag ) 

1. hon kan inte sjunga
2. hon ser förjävligt ut
3. kan man vara störigare?
jag skulle vilja höra henne sjunga en vanlig låt, elr nej föresten inte det skulle ju vara så förjävligt. 
Enligt Aftonbladet vill alla att hon ska vinna i globen, jag tänker WHAAAAAAAAAAAAT!?




Men jag hoppas att Svenskarna tänker mer nu i globen.
Höra med sina tondöva öron.

/ besviken ida, ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0