östersund även kallad "Vinter Staden"

VILKEN DAG!? från morgonen och tills nu har det varit skinande sol.
Jag kan säga att jag inte kunde gör något annat än dega ute i snön och äta korv! 
Var vid badhusparken ungefär hela dagen, snacka om underbart.
Folk satt med "sol stolar" överallt, folk åkte skridskor,skidor,släde, och skoter på isen.
Idag besvisade vi verkligen att östersund är vinter staden.

så här mobbad såg jag ut innan jag gick till badhusparken för att sola,grilla och bara vara.
vissa är mkt finare utan smink, synd då bara att jag inte fick den turen..


Jag skulle plugga idag, ligger både efter och har prov..
jag har inga ursäkter.. bara att jag kan inte koncentrera mig på de viktiga saker.
mina betyg mitt beetende.
jag är inte stolt..

VI har nu till veckan:
* So prov (kan inget)
* No prov (kan inget)
* Svenska inlämning (inte alls klar)
* No redovisning (nervös) 
* Tyska läxa 
* Lära 107 sidor (har inte börjat)
HMM, JAG GER UPP?! 

Och det gör det inte bättre, det är
ONE THREE HILL
GOSSIP GIRL 
OCH WIPEOUT
IKVÄLL.



Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

bilden var ju skit söt :)

kram

2009-03-15 @ 20:32:40
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Leo

now what is this Ida? a site about food???



i didnt see any choklad bollar >:( PUT THEM ON!

2009-03-15 @ 21:16:16
URL: http://mr.twat.com
Postat av: jennhy

jag ser helt störd ut utan smink, men du är jätte söt ju :)

2009-03-15 @ 22:41:34
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0