melodifestivalen.

Jag och några av flickorna såg på melodifestivalen ikväll.
Jag är Över lycklig att "snälla snälla" inte vann och
jätte besviken att inte Måns vann hela skiten.
Jag lovar att i eurovision skulle alla dö av måns chamiga jag och underbara leende - ögongodis i all ära!
Men tyvärr slutade inte sagan lyckligt, men det blev ett godkännt avslut på en
låång bok som jag har läst lördag för lördag.. japp

GO OPIRAH <3
jag tror faktiskt att la voiux eller va den hette har en bra chans!
JAg kan inte säga att jag hatade den eller över älskar den men 3 smultron av 5!
hihi jag röstade till och med på den låten ( en av 5 ) resten måns..!
För att jag vet att alla i europa är redo för en riktigt skön oprah låt!
och de vill åka till SWEDEN !!

/ idas lilla sammanfattning, !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0