maträtt okänd?

Middagen var jätte konstigt, kanske var det för pappa gjorde den?
När pappa gör en middag blir det, allting i en GRÖT!
och de ska inte vara klent med mat och inte heller svagt - utan very hooooooott! 
Då kanske ni undrar vad de var för mat, men jag vet inte riktigt.
Pasta sallad och skålar med olika kött i .
Typ kebab, farlig korv och bratwurst hahah!
jag åt det som tacos :) tack gud för att de finns  taco sauce <3 mkt gott med creme fraich !

jag är mätt iaf, och då har han lyckats vääldans bra? haha. 


en ful bild jag tog nyss, för jag hann inte ta kort på maten.
men jag äts inte upp.. 

 sök på moto boy hero
på youtube, från melodifestivalen jag är så faschinerad.
Hans röst med de ljusa tonerna, jag ryser! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0