jag är faktist tondöv.

äntligen fick jag tag på sanna också! efter en halvtimmes ringning till nah.
hon är såklart på stan, och nu kommer jag på att jag behöver åka till stan.
but thats life.
jag har ju som tur är min musik, och jag försöker på något sätt sjunga med
till beyonces "single ladies" åkei, låter sådär..å jag hänger med lite sådär till texten.
ehm, märta å sanna kommer till mig om en halvitmme iaf.
jag fick schampo och balsam av min moster igår också.. å jag har ingen aning om
varför heller (?).
but thats life.
nu ska jag byta tröja för femte gången gilt.
ADIOS -  / er sofie

vackrare brud.

Kommentarer
Postat av: ida

hon kanske tyckte du var smutsig?

2009-03-06 @ 15:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0