ida-stan


Bilderna talar om hur dagen har varit !     U N D E R B A R .

Jag vaknade av ubbe, vilket inte är ovanligt.
Till frukost blev det en bit kladdkaka, som vart över ifrån igår.
Mycket bra start på dagen om du frågar mig.
Senare ringde jag Märta och Elin för att se om dom ville med ner till stan, och dom var på !

Vi var på Bikbok i ungefär 2 timmar!?  SICK
jag och märta var i provrummen medans elin sprang runt i hela affären efter kläder.
Vissa kläder var riktigt faschinerande dom var hur fula som helst på galgen och lovely på?
weird. ( som bilden ovan ) jag börjar gilla den, ful/fin ;)
Plötsligt sa våra magar i från, dags för fika!
På pause ;)
För märtas del blev det kladdkaka med grädde.
För elins och min del blev det snickerskaka & morotskaka (vi delade :)
Jag var ett snäpp fetare och drack cola till, mumma.

Jag kom hem med en full proppad mage, byxor och bikni plus en tunnare plånbok.
that's life ;D

Nu ska jag gå och umgås med min älskade elinwiik,
Ska sova hos henne vilket är lovely!
jag älskar ordet lovely,          ja det gör jag faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0