don't buy!

Nu är det så att jag har fått av sötaste farmor en premunation 
på Frida i ett helt ÅR!    buuuuuuuuh -_- 

 jag tycker att Frida tidningen har  blivit sååå  barnslig (omogen? , mycket värre än förut.
t.ex 
Det är samma vanliga frågar - vad är vita i mina trosor ? 
                                                       - tänker killar bara på sex? 
  och vad är en tampong? 
Det jag menar är att den är för den lite yngre genirationen.
Fel tidning för ungdomen helt enkelt.
FRIDA (L) JULIA = SANT

Så köp hellre Vecko revyn eller någonting.. 

 haha jag är trött godnatt / ida



Kommentarer
Postat av: sannaw.

mobboffer, jag vet att du igentligen läser frida i smyg

2009-03-05 @ 13:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0