DAGEN

en smak bit av min kväll.

och en bild på mig under kvällens gång. 

Idag har jag och elin haft ovanligt kul på ett bad?

* kastat upplåsbara bollar på olika folk 
* Lekt kurriömma i hela badhuset
* Åkt ruschkana med indragna trosor = turbo och rivsår. 
* Tappar bort skåpnyckeln
* Solat ute i solen i vattnet
* Gjort bort oss/mig totalt
* Haft dusch och omklädnings rum för oss själva = vatten krig 
* Ätit mycket mer än behövt
och själv klart fläskat omkring

Ett ord - L O V E L Y 
                                           jag (hjärta) elin

en sommar bild 
/WIIDA


Kommentarer
Postat av: edubbelv - just me.

Jag har haft jätte kul! <3

Puss på dig ida!

2009-03-22 @ 00:46:37
URL: http://edubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0