c h o k l a d b o l l a r

Japp chokladbollar i all ära!
Jag vet det är måndag och man ska ha ätit av sig på helgen, men nej tyvärr!'


       CHOKLADBALLS..  med kokos

chokladbollar med strösocker

och tillsist chokladbollar med strössel ( fy fan vilken äcklig bild?) hah

Min brorsa när jag var litet blev alltid grymt sur och arg (nästan gråtfärdig) 
när jag sa NEGERbollar.
Visst fattade jag då inte varför, men jag förstår nu.
Men varför skulle han ta åt sig ?haha känsligt känsligt..

Bästa receptet som super kocken jag själv använder:

Ingredienser:
100 gram smör (rumsvarmt)
3 till 4 msk kakao (efter din smak)
1 tsk vaniljsocker (efter din smak)
2 msk vatten/kaffe
5 dl havregryn

Hur man gör:

Rör först socker och smör, sedan allt annat ( kakor, vaniljsocker,vatten/kaffe,havregryn.
Sedan gör du dom ruunda och doppar chokladbollen var för sig i 
pärlsocker, kokos eller strössel!

B U S E N K E L  T , eller vad?! 

varsegod leo !         






Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: jaa jag tycker de jag med :)

mumsiga bilder! :)

2009-03-16 @ 23:19:50
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0