Brand New Day,

So what else is new?  


Vaknade med sanna brevid mig.
JAG vaknade så klart av min störda kanin Ubbe!
uch snart får han flytta ut hur mitt rum. Han knager på gallret 24/7 ? haha 
Tur att sanna inte vaknade iaf.
Jag fick också höra att sanna hade vaknat att min mamma kom in i rummet på morgonen
för att ge ubbe mat, så trodde hon att det var hennes mamma så hon var så här <-> nära på att
skrika sin vanliga ton med otrevliga ord.
Det kunde låta så här 
-  MEN MAMMA! VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?!!!! MÅSTE DU ALLTID VÄCKA MIG  JÄVLA  ÄCKEL!!!! 

 Det skulle vara riktigt roligt faktiskt.

nu ska jag göra iordning mig, kram / i


en stor söt bild på en osminkad sanna, vem vill inte vara så där vacker utan make up paketet? 
lovely  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0