all about me

Ikväll var jag med dem vanliga, s+s+e = ses ? haha dåligt.. 
Vi spelade mest games, vi har nämligen drabbats av games sjukan.
bote medel någon? 
plus att vi bara möös och pratade om sara/anna - haha nu förstår ni ingenting.
like bra det.. 

Jag  hade såån tur när jag skulle gå hem i kylan , jag ringde pappa för och se om det fanns någon chans på en miljon att han var i närheten.
Så var han precis och åkte bil förbi sanna, där vi höll hus.
Överlycklig att jag slapp röra på fläsket hem.

NU SKA JAG FIKA , i min ensamhet ;( 


OCH Hääär har vi dagens OUTFIT.. nerå inte några sånna fånigheter.



utan detta är tröjan jag invisterade idag med mor min.
Det blir sthlm i sommar i stället för nu, så varför inte börja shoppa igen.. 

BTW tröjan är marin blååååååååååå 

Kommentarer
Postat av: sannawed.

snygging!

2009-03-03 @ 19:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0