- tillåt mej storle.

vilken kväll!
jag spenderar min natt hos sanna, och inte får vi en normal kväll inte.
vi kom hem till mig runt halv elva, hämtade mina grejor å vi drog hem till sanna.
ida hade givit oss idén att åka till Max. så vi åkte dit å beställde käk.
halv tolv på natten låter fett jag vet! men vi gillare.
sen när vi kom hem var vi ensamma hemma & mobbade som vi är
står vi till rix fm som två fjortisar - dansar, äter & sjunger (?).
vi blir såååå hetaaaa att vi drar ner till statoil för att forsätta njuta av kvällen...

- påväg till statoil -
ser sanna två grabbar påväg mot oss, sanna tycker att vi ska stanna men
jag lugnar nah å vi fortsätter mot dem. det visar sig att ena killen är sannas kusin och hans kompis.
fail sanna)
iaf vi fortsätter vår vandrig till målet - statoil.
då ser vi sedan en man/gubbe som kommer vinglande och haltande.
när vi närmar oss mannen sätter han sig på huk och säger att
han har svår diabetes och vill att vi ska hjälpa han.
sanna och jag blir livrädda och säger nej.. (tyst)
vi är då 50 meter från statoil och vi springer i väldans fart och frågar
personalen om hjälp.
dem ringer ambulansen och en av personalen följer med oss ner till mannen.
jag och sanna stannar dock en bit bort för att se hur de går.
vi går tillbaka in i affären för chockade för att kunna köpa ngt så det blir en påse tuggummin.
ambulansen kommer och vi går ner å får mycket härlig beröm.
tänk vi kanske räddade mannens liv .. eller är det till att överdriva? :o

/ S&S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0