(wihoooooo) längtar hem lite så där vaa

yeah lady gaga dunkar på högvolym i husvagnen ( hela dagarna långa )
det gör mig meer längtansfull till YRAN :D
POOKER FACE, blavalavala (y) 

idag var det underbart 30 dagar i solen, faast lite molning imellan åt.
Fast de va skönt.
badade med svanarna och åt is glass :)
är då i tattar tjeckien ;D! 

hör att de är piss väder hemma, thihi det värmer faktiskt.
För det har regnat mkt i tyskland osv.

ska duscha nu sen cyklar vi väl ner till byn och äter pizza ? :)
plus att pappa och jag ska kanske köra kanot och han ska lära mig och olle
att segla, mohaha vi får väl se hur det blir av med saken.
Fast jag är sugen :D

LÅNGT INLÄGG, SAKNAR SOFIE,SANNA,ELINwick!,MÄRTA,ELIN,MALIN plus de andra brudarna.
lol jag har tråkigt....

osså hittade jag nyss en rolig/ful bild på mig på danceaddicted ! från sm
 egentligen är bilden olagligt ful, 
HAHAHA & lägg märke till tungan
ja två tungbilder :o


Kommentarer
Postat av: matilda

miiiig då :(( saknar iaf dig super mkt ! <3

2009-07-23 @ 01:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0