back to where we were

kom nyss hem efter en kväll med i stort sätt bara fotboll.
sjukt härligt sällskap & så mycket skratt, gjorde kvällen Göörbrá!
favorit norskarna vann sin match och glädjen smittades av...
för att sedan se favorit svenskarna förlora...

i alla fall, så nu runt den här tiden är min mage van att "vara hungrig"
när jag kommer hem från mina äventyr... men typiskt att ikväll är jag
inte hungrig istället är jag så otroligt sugen på att ha något att tugga på!
alltså, jag kan inte sätta huvudet på spiken över hur SUUUGEN jag är på
något just nu... nä det finns bara inte!
för när man är hungrig funkar ju i stort sätt allt att äta,
men nuu... ingenting, ingen satans matprodukt funkar!
det här skulle jag vilja kalla ett riktigt fett DILEMMA!

hejdå... / S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0