paddla kanot, KANOTKUL

jag rekomenderar att paddla kanot :D
det va kul!
tyckte bara synd om en liten tysk gubbe som paddlade själv bakom mig oss.
han paddlade själv vilket e ganska svårt, så snurrade han bara runt och runt med kanoten.
Han åkte in i hög gräs osv. 
fast han gav mig ett gott ondskt skratt :)
han klarade att paddla flera kilometer/mil i tre timmar som oss * applåd *

imorgon verkar de inte bli så bra väder ;s noo hoppas inte skit vädret kmr tillbaka.

åt nyss wienerschnitzel mit pommes, und schoklade eis mit  sahne 
omg jag dör ! 

Föresten kan alla dumma jävlar sluta tro att VI ÄR TYSKAR !!!!!!!!!!!!
BARA FÖR ATT TYSKARNA TAR ÖVER VÄRLDEN, JA IAF EUROPA SÅ BETYDER INTE DE ATT
VARENDA KOTTE BARA PRATAR TYSKA, OCH ÄR TYSK.

inte kan dom prata engelska heller ^^

/ IDA 
så här sura ser alla tjeckier ut ! hehe försök att göra att de ska le men går icke.

Kommentarer
Postat av: stek EK

haha nigga

2009-07-18 @ 18:31:27
Postat av: stek ida

vääldans

2009-07-18 @ 18:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0