hemskt skratt eller gapande ?

alltså jag vill lägga upp lite bilder sen semestern " ute i europa.
inte för att de finns många, men endå!
pappa har alltså kameran de är det ja vill säga och han är låångt uppe i norrland och fiskar med 
sin mor & far :)

Skulle så klart hänga med om det inte vöre för ( storsjöyran -09 Lady Gaga ! )
och mina kompisar.
Eftersom jag ganska nyss kom hem vill ja umgås med dom.

Nu är jag väldigt brunett för tillfället, känner mig lite emo faktiskt.
ny känsla haha! 

IMORGON RADIOBILAR, TIIIHII :D

SOFIE DENNA BILD KAN MAN SLÅ DIG FÖR, XD
är de så här jag GAP garvar eller SKRIKER??

har jag fått bild på det, ett bevis för mig sj :( 

åååh kolla, på tyra show haha :D   ( tyra verkar njuta  ) fast men skulle inte?hehe

btw snart har ja alla twilight böcker, ÅÅH <33

Man kan ju tro att jag och malin är födda för att göra det dära ;)
MUSKLIGA MALIN :D
/ I d a 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0