SO LET'S do like they do on the discovery channel, nannanaaaa TYSK RADIO (8)

idag regnade det så jag köpte dornuts !
var också i en större stad i tjeckien och såg 2 SVENSKA BRUDAR.
nästan så jag tänkte skämma ut mig själv och skrika HEEEEEEEEJ!
som jag ens kände dom....
svenskor värmer iaf.

Hela tiden tittar jag på bilarnas skyltar,  se vart dom kommer ifrån.
Kanske hopp om att få se en svensk bil, och inte känna sig lika mycket som en Outsider.
eller rättare ord miffo,

just nu står pappa och gör en gulash soppa, haha med massa öl i  och LÖK i massor samt gris KÖTTTT

TJAO, sofie snälla gör ett sött inlägg 
åker vidare imorgon utan internet BUH
jag känner mig som homer i simpsons när jag tittar på min ynkliga men rätt saftiga & stora donut ! 
ps. chokladöverdrag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0