snart hemma, wow ;D

tjena tjena.

imorgon tar jag färjan till sweden, MITT KÄRA SVERIGE <3
då hamnar ja på söndag morgon i skåne, sen åker jag  väl femtio mil till mormor och morfar.
Sover över och åker sedan på måndag HEM TILL MITT KÄRA HEM <3 :D 
ao jag saknar er, mina kära vänner :')

då ska vi ha göör kul när ja kmr hem ;)

Sen.. ska jag börja träna.
OMG jag har / äter glass och choklad varje dag.
Äter som att varje dag vore den sista haha.

JOGGNING OCH STRECHNING för mig, men häng med mig elin olsson ! ^^ 
så du kan peppa mig hehe

TSCHÜS / ERAN IDA


Kommentarer
Postat av: Elinnooo

Idaaa :D. Hahah jag är på som fan :D.Förutom att det är du som måste peppa på mig!(:

Jag som precis skulle gå ner och äta hallonpaj :O hahaha.



Puss

2009-07-25 @ 14:26:29
URL: http://eheelin.blogg.se/
Postat av: svar ida

HAHAHAHHA (L) jaa nu jävlar elin:D<3

2009-07-28 @ 16:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0