skriver av mig.

ida är uppe med tuppen, fast med tummen neeeer.
ops ont i halsen, tar alvedon blundar och somnar Om.
om jag blir sjuk, går världen ner för mig så är det bara.
Aldrig mer sjuk, för varför ska jag alltid drabbats?
Mina halsmandlar lär ju snart bli bort opererade eftersom jag har haft halsfluss 4 ggr osv.
HA!

Idag blir det harry potter med girlsen  ;)
ska väl kolla på femman idag på dagen så man är riktigt med i filmen ;o
fast broder säger att jag endå inte kmr fatta något på bion eftersom jag inte läst böcker?
fnyyyss! 

har köpt chokladbrun hårfärg.
myy gud, jag blev påmind om att jag har ju INGA ögonbryn :(
ska jag våga färga dom? haha naaa babian ida!!

/ idao
gamal bild, men vart är ögonbrynen? haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0