ida ida ida ida ida ida ida ida ida ida ida

Imorse vaknade jag hos elin.
Jag sov med sanna och elin sov i hennes mammas säng ;D 
Nu har jag sålt aftonbladet också, gick cp segt tur att jag slutar alldeles snart.
Idag sa en mamma att hennes barn skulle behöva sälja så om jag lessnar ska eller kanske VILL
hon ta över.
Vad bra då! 

haha jag åt en hamburgare med bröd till frukost, finurligt!
ska nog sova lite efter som jag bara har sovit 4 timmar inatt.
Sen måste jag rensa garderoben och ta bort alla 10000 plagg på sängen.
B O R I N G / J O B B I G T 
sen har jag en kanin som skiter som en bäver !

jag vill ha en ny perfym, får fråga runt vilken man ska köpa.
FRESH, kanske köper på färjan på TISDAG.
trellebog - rostock 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0