hello you, hello me !

HELLO, underbar dag.
Vädret var inte solaktigt så det blev stan efter fotbolls matchen.
SÅ KLART förlorade ope för att jag var där och hejade.
alla som jag hejar på förlorar, :( har jag sett något favvo lag vinna? neej :o
Vi var på stan och gjorde kaap!
Eftersom jag inte kan lägga up pbilder kan jag inte visa.
Men shorts och tröja från monki endast 250 kr ! OH MY.

ikväll ska jag vara med elin elin och sanna :)
göra något kul, antar jag.

Åt nyss den godaste hamburgaren man kan äta nmed ost lök och ketchup :D
SÅ klart max's bröd, de dära gula goda brödet som Frisco-burgaren på max har   ( tummen upp )

HEJDÅ MÅSTE VATTNA FAMORS BLOMMER INNAN JAG DRAR UT !
duktiga ida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0