tids fördriiv*

Klockan är strax över elva.
Jag sitter i en förstuga till husvagnen.
Pappa har gjort det mysigt här med ljus stereo gardiner och massa.
klart mamma hjälpt till :)
nu vill man hellre sova och sitta i detta ehm vad man nu ska kalla det, mini stuga`?
ist för att vara i husvagnen, inte för den är så ful men men :D
ingen fattar väl vad jag snackar om.
men detta är tidsfördriv för mig som har de lite ensamt hehee.
Endå bra att vara borta och rensa tankar.
Jag känner verkligen att jag var i behov.


fick höra att vädret skulle suga i spanien la palma i jul.
runt 17 grader... suck inte ens olja kan hjälpa till då.
Men det är bättre att vara där än hemma, i think :)


ÄR SÅ SUGEN PÅ GLASS, så finns allt förutom det.
JA klart.

Måste bara säga att en till bra tidsfördriv sida är asos.com
gud, love it :)

Ska inköpa ett till leopard plagg, det är så rätt.. tkr jag haha :)
men det är inte alla leopard plagg som är snygga, DOCK!


oj nu börjar det bli en varning av märta lindberg inlägg, det är som att sätta ihop 5 inlägg i ett så har du ett märta inlägg.
mohahaha höres :)
MER SNÖ, TACK
/ ida in klövsö



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0