juuuuulisch

verkar bli en dyr jul!
Mina klappar går på 700 till alla och för mig är det tyvärr riktigt viktiga pengar just.
Hoppas på att få lön innan jul snälla gud? (a)
haha nejdå, ingen fara :)
Saknar calle (idol) haha.
Lyssnar på calle med higher, love him.
Både hans grummliga mysiga röst och hans bästa personlighet.
Nog pratat om han.
Sista veckan, soft.
Måndagen då ska man cpa sig i guess, slappt !
Mycket julgrejs kvar att fixa :(
Hela lördagen går åt, åt just det. JULEN med det stora J:et
sen ska vi inte glömma att hata sofie för att hon är så trist och inte bloggar.
hon kan skriva om sitt tråkiga liv endå, se och lär här?
Känner mig lite ensam, alltid då.
Mitt rum mår jag bara illa av, jag ska göra om det!
hade chansen i sommar men var för lat, ovanligt.
nuu ringer sannaaa pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0