vilka fördomar du har

men hej det var länge sen!

vet inte varför det inte blivi någon bloggning från min sida, men men.
väädret suger men jag har så himla roligt ändå   [ _ ]
nu väntar jag på sanna och ida som är hos frisören.
vi ska väl bara göra något.. nåt måste vi göra,
jag jag och sanna har inte gjort nåt på flera dagar !
fan vad seg man kan vara...
när jag tänker efter så har jag ingen jävla lust med någonting
(men jag måste låtsas att vara på bra humör när jag är med oda och sanna
annars blir man kalla surfitta resten av livet.)

what to do , what to do?
jag är helt fullkomligt maxad och nu väljer jag att kolla på tv.
men först - en bild.
/SOFIE






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0