liten sundsvall tripp

min dag började klockan 7 frukost sen bilen med farmor och mor till ikea/birsta.
Fast jag är  ungefär pank, så fick jag iaf fräna gråa leggings från Vero moda och En lång tröja från gina tricot.
bilder kommer när ja hittar kameran, haha.
Leggingsarna ser tyvärr lite ut som ridbyxor ^^ hehe.

Åt faktiskt lunch på ikea hahaha, bea med pommes och kött. 
gick väl bra ;)

Fika, cheese cake och kaffe !

gladaste blev jag av att mor och farmor köpte saker till sig själva, och inte bara gå runt & tycka synd om mig och min tunna dumma plånbok!

Orkar absolut inte lägga ut någon ful ego bild, har ju inga nya bilder på annat osv !

Måste väl sova, huvudvärken/febern börjar bli riktigt irriterande.

MUM BUY ME TWILIGHT 3 ! 
/i da 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0