feels like an overdose!!!!!!

tråkigt ett skriva inlägg när man inte har några nya kula bilder..
jo visst har man nästan alltid fula ego bilder, men endåå haha

Vaknade av att jag hade en pappers bunt på sängen, all fakta om språk resorna som kommer.
jag har typ bestämt mig !!
JAG SKA FAN TA MED MIG SOFIE TILL MALTA OCH ALLA ANDRA SOM VILL
( SPRÅK RESA ) I VÄRMEN. 
yeaaaaaaaaaaaaaaaaaaah :D

IDAG SKA ALLA TJOCKISAR GRATTA DEN VACKRA ELIN OLSSON PÅ HENNES 15 ÅRS DAG ;)
imorgon ska jag och hon sola solarium, muuuuumsii !
hoppas det kmr synas någon jäkla skillnad -.-

malta baby hhaah / ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaa ida, du är så tjocksmock

2009-08-22 @ 11:49:07
Postat av: Anonym

JAG VET SOFIE, HAHAA

2009-08-22 @ 11:52:01
Postat av: Märta

Hallå hur mycket kostar malta resan?!:D

2009-08-23 @ 17:40:06
URL: http://heym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0