Eh, eh.. nothing else I can say !

IKVÄLL  blir det elin,sanna och sofie ( som vanligt ) kan jag säga :D

åh jag vill spola tillbaka tiden, till igår när man stod och sjöng med lady gaga slash skreeek av .. lycka haha!
hon är seriös gryym.
För sju månader var hon här och då kände ingen igen henne, hon vad nobody?
OCH NUU, JÄVLAR I MIG HON GER EN BÄST SHOW. spelar med fötterna på pianot och flashig dans (Y)
AAAAAAAAAAAS BRAAA LADY GAGA ROCKS, haha
det bäst tkr jag att hon bytte om till varje låt!
och ni vet ju att hennes kläder är inte några vanliga nej nej!
bubblor och stjärtskinkor hit och dit.
Jag och elin sa att vi skulle nog inte bry oss eller tycka de va konstigt om hon stod naken och sjöng
haha för de är lady gaga, doesn't matter what ! 



hahahhahaa jag kan inte skära lök utan att börja stor lipa, så här har vi knepet :D

SA ADJÖ TILL DENNA SKÖNING SOM ÅKTE  TILLBAKA TILL STHLM :(

PUSSSSSS

PUSSSSSS
PUSSSSSS
PUSSSSSS

/  Ii i i i 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0