im not neggo.

haha jag och märta har varit med varandra tre dagar i rad nu,
och varje dag har vi varit på stan !
Idag köpte jag min dröm bikini!
jag verkligen älskar den.
Men jag har köp förbud..
så jag gömde påsen för mor min, och gömde den i mitt rum.
haha, fult fult.. 

Jag hittade också sannas jacka som hon letat efter, så jag la undan den på
namnet "Åsa", gud vad hon kmr skämmas imorgon när hon är tvungen och säga
det "finaste" namnet åsa när hon ska köpa den. :') 

JAg gjorde middagen idag, FALUKORV.
FAN VAD JAG ÄR LESS PÅ FALUKORV, FALUKORV HIT FALUKORV DIT.
slemmkött skit.

man vill ju inte få en falukorv stjärt av

den äckliga falukorven.
falukorven är sveriges mest köpta korv, kan ni förstå det? nej.. varför


/ den vegetariska delen av ida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0